Wednesday, June 26, 2013

GAMBAR-GAMBAR KEJOHANAN SABTU 22 JUNE 2013

 Pasukan Imtiaz Kuala Terengganu (kanan) yang mendahului daripada awal sehingga pusingan ke 6 dengan diketuai pemain yang masih "fresh" baru pulang daripada Chiangmai (ASEAN age-group), menentang pasukan MRSM Muadzam Shah dengan pemain papan kedua beliau yang merupakan pemain regular serta pernah menyertai ASEAN age group beberapa tahun dahulu.

 Pasukan SMK Clifford A (kiri) yang mengekori untuk merebut tempat ke-3 dalam pusingan ke 7 ini menentang SMA Persekutuan Bentong.

 Senario kejohanan di bilik utama.

 Pasukan SMK Abdul Rahman Talib yang menyertai kejohanan "last minute" dengan dua pemain yang mewakili negeri Pahang ke MSSM, mencatatkan keputusan secara sederhana diawal-awal pusingan namun menyerlah dipusingan ke 6 bila menewaskan SM Imtiaz Kuala Terengganu. Dalam pusingan ke-7 ini, SMK Abdul Rahman Talib menentang jiran mereka SMK Sultan Abu Bakar.

 Pasukan tuan rumah SMK St Thomas A, menentang SMK Mak Lagam Kemaman. Mereka berpuas hati dengan tempat ke 5 setelah prestasi pasukan dengan permainan yang turun naik pemain-pemain.

VIP yang hadir menutup kejohanan. Terima kasih yang tidak terhingga!

No comments: